Han

Timmsan är nu på provanställning på fastlandet, och jag håller mina tummar hårt, att han får fast slutligen! Skulle va skoj för honom!

Jag har förövrigt "köpstopp" på kläder från hans sida. Men de man inte vet mår man inte dåligt av ;)
Köpte nämligen en as snygg hög kjol idag på vila, Yammy....

Idag börjar ja jobba vid 18, så ja har vrt me M o hennes syrra o kollat på deras nya lya. As mysig..
Ska snart åka o storhandla lite käk me syster. Kanske ska ja ta o föra över lite pengar nu innnan ja glömmer de..
Annars får ja ingen mat juh :)

Imorrn jobbar jag 9-18 och sen blir de kalas för fisen som fyllt systemmyndig.. Först här, kanske lite singstar :) Sedan vidare mot Enzo där Hampe J har privatfest! :) Nice

På lördag börjar jag kl 14 och jobabr bara till 18 för sen ska ja o Lisa kasta oss till Innebandycentret och spöa skiten ur konkurenterna Wisborg :D Sedan lite uppfräschande dusch och dryck för att sedan ner på Olearys me hela jobbet. Sedan kanske Munken, ella hur lisa fisa!

På söndag är de dop för sötisbebban! I Vall kyrka, de ska bli kul. Då ska ja ha min nyinköpta kjol ;)

Har förövrigt hittat lite bilder från 1000 år tillbaka!! Som ja gjort själv på paint.. HAHA de va hemskt snygg!

Nu ska ja handla!!

Inatt kommer min prins hem!


   ♥
All love fore you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0