finaly .

Vi aker till KINA pa SONDAG!
Antligen kommer vi ivag!!
Sa trott pa vantan har i Bangkok sa ja holler pa att dor av :P

En jatte snall kille pa resebyron har proppat min USB me frack musik sa ja sitter o lyssnar och njuter, trots att de inte ar Takida!! Massa musik som jag velat ha, de har ja nu!

Hur gar de for Mirre o Sofi o deras lagenhet, de undrar jag! For ja o Linn ska juh ha nagonstans att valdgasta :)

Linda aker hem till Swe pa lordag om nu allt gar som de ska den har gangen! Kommer sakna min bumbi!

Vi gor inte sa mkt mer an att ater o slosar aldeles for mkt pengar just nu och denna vecka me vantan att skylla pa :) Finns de nagot battre satt att bli glad pa an att shoppa ;)??

Ses vid Jul!

        ♥
Hej Tomtegubbar sla i glasen och lat oss lustiga vara!

Kommentarer
Postat av: Lilla Linda:D

Louise uppdatera bloggen, du är ju faktsikt inte i kina hehe. Jag måste ju ha något att göra nu när man ligger sjuk.Läsa bloggar Puss

2008-12-15 @ 12:34:42
Postat av: Anonym

du får man börja skriva snart igen.. ;o) Tack för film.... as bra ju..... love you....

2009-01-12 @ 00:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0