solen är här.. ..på riktigt...

Idag har man jobbar HELA dagen, o självklart kom den varmaste dagen ever...


I måndags åkte jag till Boge och vi grillade vid Bogeviken. Ja mamma pappa Sus Matrin Alex o Gunni. Sen kom Linn o hämtade mig o vi åkte till Sofi.. På vägen körde Linn på en sten så de ble märke i stackars bilen, sen kom en geting o ville hugga mitt ben..
Men när vi äntligen va i Slite va de kanon trevlig..
Ja Linn Sofi Patrik Linn Robin satt o snacka till halv två. Då gick ja, Linn o Sofi in i skulle se skrckis mitt i natten , men ja o Linn somnade. Så sofi kastade sig o stängde av o vi gick o la oss.

Ja ägnade min lediga tisdag till Boge..


Ikväll gick ja Madde Randy O Rebecka Persson en sväng utför Winnerbäck.. Eftersom han inte är någon idol så räckte de för mig :)

Upp o jobba imorrn kl halv 8..



Sweet Dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0