Tell me how I'm supposed to breathe with no air...

Mina två lediga dagar börjar nu :) Nu sitter ja å äter toast som ja visst glömde bort lite att jag gjorde. Smakar Mariekex ;)
Men aska är juh de renaste som finns, så en kolbit blir väl lika bra :)

Förra veckan va de stockholmsveckan här på ön. Då vår lilla ö invaderas av en massa folk. Endel blåsta och en del trevliga..
Alltså passar dom perfekt in i församlingen på denna lilla ö...
Vi va å åt middag i onsdags på Joda. Ja Linn Sinje Sofi o Mirre. De slutade me att vi satt på Skeppsbron. För efter två timmars iaktagelse på skeppet insåg vi att de va just onödigt att ställa sig i den jäkla kön.. Så Partik o hans vänner (Mickex2 o Kaj) mötte oss, och vi gick till Skeppsbron.. De va trevligt. Slutade me att man stapplade hem kl 5.30 från Patriks efterfest.. Där killarna förövrigt betädde sig som killar förmodligen gör :)
Dagen efter så grillade vi hos syster o jag o sofi o jenny råkade hamna på Skeppsbron igen.. Men man va ganska sliten. Så halv ett vankade ja jenny o danne oss hemåt.



Min hjärna mår inte bra... Så är det bara..


Ett litet tipps när du är barnvakt:
Innan du somnar.. ... byt alltid kanal till Disney Chanel...
Annars kan de bli väldigt pinsammt när du vaknar upp o hela släkten står o glor på dig när tv1000 är på o klockan har passerat 00.00

Fråga mig jag vet!!



På lördag är de 75 årskalas. Christine Jenny Lina fyller 25..

Ikväll ska ja nog till Slite.
Min sommarmoster o hennes son "Bartin" kommer till öjn idag!
Sen tänkte ja grilla me mina änglar oxå..

Idag ska ja städa lite, sen ska ja nog till Madde o glutta film för vädret ä juh som det är...








I'm falling down on you, where are you from?
What else can I do? You're so beautiful, how can I go on?
If I loose it all, would you go down on me?
And I don't even know, the things you want me to see

I'm waiting for you, thinking of you
Give into me, I'll make you blue
I wanna know if you feel the same
You're mine, I'm ridin' high like an aeroplane

I wanna give you what you need
But I don't dare to ask
I got no self-esteem
I don't blame my past

I'm waiting for you, thinking of you
Give into me, I'll make you blue

I wanna know if you feel the same
You're mine, I'm ridin' high like an aeroplane x3

Ridin' high,
Ridin' high,
Ridin' high,
Ridin' high, yeah
Ridin' high,
Ridin' high,
Ridin' high, yeah
Yeah



   Takida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0