Takida*

Fredags..
Jobbade till 18.15 hem o piffade upp mig lite ;)
Sen cyklade ja ner till Tallunden där lite jobbarkompisar var o spelade kubb. De va jätte trevligt. Ja klunkade allt ja hade med mig för att dryga timmen senare cykla ner med Sofia. O Jenny på pakethållarn me driken i högsta hugg. De gick foooort. :D
Såg till vår förtvivlan att de va sjuukt lång kö, o vi som inte köpt biljetter. Då va väl klockan halv nio o nio va de sagt att Takida skulle börja spela.
Vi fick nys om en ingång runt hörnet o sprang dit o vi gick bara raaaka vägen in o köpte biljett o sedan till garderoben.

Upp o trängas lite i folkmassan men tillslut fick vi en skaplig plats. Vi stod där i EN TIMME, innan gudarna klev upp på scen..
Åhhh Helvete va dom är bra, tredje gången ja ser dem, men de va mkt bättre på Wisby Strand, än fucking Gute.

Tyvärr palla ja o Jenny bara halva föreställningen, innan vi gick ut o torkde svetten på balkongen...
Jag var full o köpte en AS snygg Takida tröja för 300 spänn. Tack Linn för en undebar present :D

Jenny o ja o lill- tommy 2 (Niclas) gick till HP5 medans typ reterande av 1500 pers gick till Gute..

Jag har då aldrig haft så jävla kul på HP5 :D

Under kvällen drack jag ÖÖÖÖL, hu fy sjutton , hur full va ja igentligen?? Ja som bara spyr av doften typ ;) Men ÖÖÖL va gott när man va varm o svettades floder!!

Igår va ja me min älskling Madde på HP5 o de va dött, synd när hon hade utgångspremiär..
Men förfetsen hos Ludde Henkan o (viktor spyfluga) va kul.

Nu ska ja se Wrong Turn.. igen..



I LOVE TaKiDa 4-ever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0