Sådär på morgonkvisten

Vaknade vid 8.20 imorse och var såå himla trött. Ville inte vakna eller stiga ut sängen!!

Åkte min lilla bil till jobbet, och idag har varit en tuff dag!
Min kära familj undrar ibland varför ja ska va så arg och svidig när jag kommer hem! Jag har aldrig haft en förklaring till varför min hjärna nästan kokar över för och att jag bara har lust att slå någon/eller något väldigt hårt..

Men kära familj och vänner nu vet jag!!

All den ilska och irritation som jag bygger upp på jobbet måste komma ut.
Det är verkligen inte rätt att ta ut den på er..
Men som sagt hjärnan kokar över och jag vet inte var jag ska ta vägen!!

Det bara bubblar över som sagt. Taggarna kommer ut med en gång..
Sorry för det..

Idag blev jag iaf lite gladare, för precis när ja kommer ut i bilen efter jobbet ringer en god vän med en god nyhet! Mina kära vänner ska vara i stan och se melodifestivalen. Själv trodde ja dom skulle va på landet och då hade ja inte hunnit ikväll, men nu gör jag det :) Helt fantastiskt. Nu har ja något att se fram emot!

Nu ska jag mes syster till affärn och handla fika! Mumms..

♥  See yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0