Blodgivare.

Idag ska jag lämna blod för första gången i mitt liv :) Sist ja skulle bli blodgivare hade jag för dåliga värden men nu är de på topp :D


Helgen va mkt trevlig. I fredags efter jobbet åkte ja till Sanna på jobbet. Vi såg SOS Gute som hon spelat in :) Sen satt vi o bubbla ett bra tag.

I lördags väckte syrran mig o ja åt frukost, sen åkte Henke o jag till systemet. Sen åkte ja till Randys kalas :) Efter de hem med Sofi till mig o vi fixa oss lite, sen åt vi as god mat som syrran gjort, eftersom Henke fyllde år. Sen skjutsade syrran oss till Allé o vi hade jätte trevligt. Iaf jag :)

Jag o Mirre o Tony gick på Bistro. Ja o Mirre dansade typ hela natten lång! Men de bästa va iaf när hon knuffade iväg en störd kille som halkade på en spritfläck på golvet, så kan de gå om man inte håller händerna i styr.. HAHA*


Nu ska ja äta lite frukost!


Sweet baby   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0