Lördag natt.

Klockan är 01.12 nu när ja sätter mig vid datorn. Har hämtat Becka i Stenkyrka.

Idag gick jag upp nio o syrran o  ja körde hem bordet som ja lånat till Tomas o Lindas nya hus i Roma.
Sedan så åkte vi hem o ja slöade i soffan en timme!
Åkte sedan bort till sävehallen o kolla när Chrissa spelade bandy. Sen åt vi på max.
Kl halv fem åkte ja o skulle hjälpa Hasse släppa in hästarna i Traume, det spöregnade sjukt mkt på 70 vägen mellan rusta o romarondellen, ja såg fan knappt vägen o hörde dessutom inte va jag tänkte eftersom regnet smattrade mot bilen. Men de gick juh som sagt över jävligt fort.

När ja kom till stallet va typ alla hästar inne, men hjälpte han me dom sista..
Sen åkte ja hem igen  har ätit kött o pommes me fmiljen här över.. Mumms. Sofie L va här o vi spela Bonk, ja vann så jävla stenhårt. Hade 55p inför sista omgången. Medans de andra låg på ett par hundra :) Henke förlora. :)


Sen hemta ja Backa o ja gick införbi madde en sväng :) Lika trevligt som vanligt..

Har ni vart ledig fredag o lördan, sen är ja ledig i morrn me sen ska ja jobba en jävla massa dar. Ska försöka va ledi nästa lördag då fyller tre fina pojkar år :) Sen på månda nästa vecka ska ja lämna blod, ska försöka va ledi då me.


Fredags:
Vakna o madde följde me Mig till slite, fär ja skulle till vårdcentralen. Doktorn skärde lite först på armen o sydde kanske tre stygn, ja har inte kollat ännu.. Sen i nacken där ble de tå stygn. Klen som ja är höll ja på att svimma o spy efter så jag fick ligga kvar en stund och återhämta mig :) Hehe*

Sen åkte vi till stan o åt på Alis, sen ut till stallet, o ja travade på LilleBror för första gången, ja har lite respekt för madde häst, men han va skitsnäll den stund ja red.

Sen hem o duscha, sen på barnkalas för Isak som fyllde tre. Natalie o Isak har fått en lillebror, Moses! Så liten o sööt..

Kl sju hämtade Linn mig o vi åkte hem till Linn o Patrik, sen till Timmy o sen till Fole o sen till stan där ja hoppade av..


Nu ska ja sjutton sova.. Imorrn kl 3 ska ja o madde till stallet, mysigt!

Go natt  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0