beröring - 12 jan 2006

Om jag är din baby- berör mig.
Jag behöver din beröring på sätt du kanske aldrig förstår.
Tvätta mig, byt blöjor och mata mig inte bara
utan vagga mig, pussa mig i ansiktet och stryk min kropp.
Din lugna, ömma beröring ger trygghet och kärlek.

Om jag är din livspartner- berör mig.
Du kan tro att din passion är tillräcklig
men endast dina armar håller rädslan borta.
Jag behöver din mjuka, tröstande beröring
för att minnas att jag är älskad för den jag är.

Mina budord, gör allt för att uppfylla denna beröring.
~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Min gudson Alex betyder så mycket.
Det finns så mycket och många i mitt liv
som betyder så mycket. Älskar att ta hand
om er så länge ni tar hand om mig.

Timmy - Kan inte sluta drömma om dig ;) Älskar dig .

Vänner. Nära och kära. Ni betyder .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0