fotboll - 8 juni 2006

Spelade min första korpen match ever idag. Stod i mål men gjorde två assister, efter som jag är så HIMLA bra o_O.. Va juh ett tag sen man stod i ett par fotbollskor. Men de va kul som tusan. Släppte iof in två skit mål, men vi gjorde fem så det spelade ju ingen sörre roll. Så nu får jag vara med på pool partyt efter min starka insattas i Follingbo Flyers. ;)

Mitt lilla Miffo. Du är den bästa som finns och jag längtar som tusan jag med. Går typ i taket när Henke snackar om hur vi ska ha det och så. Det blir inte heller bättre att vara i huset och titta runt. *Längtan

Gårdagen var obeskrivlig. Mycket mysigt med picknick i bilen (eftersom solen vägrade komma fram igen) ;)

Dom ringde från Atherdags och sa att jag fick jobb..... Kul när ja redan börjat på Gotska. Ville juh verkligen jobba på Atherdags.. Jaja, trivs kanon på Gotska. Men de hade varit lite smidigare på Atherdags. Det får bli mitt nästa prodjekt. Har en rolig sommar att se fram emot i vilket fall.

Mindre än två veckor kvar till resan :D

Tjiing .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0