fronda - 17 juli 2005

var som vanligt på en trevlig förfest hos Jöran!
sen bagav man sig till Kicki's och där va man me trevliga tjejer från storastaden.
fattar inte att Diana kunde ha ett sånt minne på namn och grejjer, heelt sjukt !
*tack för en trevlig kväll*

[tack Gordan för att du gav mig tipps , hehe]

höll på att missa det jag gick på Kicki's för...
FRONDA ! men som tur va så såg jag dom.. Fan va bra dom är live och allt!


sen till "båten" och va med trevligt folk där också :)
Danne din sega pryl, fick du någon hamburgare? :)
*hoppas det ordnade sig för dig Daniel*


sen hem till min älskling som inte följde med för att hans stackars rygg inte klarade det :(
äälskar dig<3


Miranda & Sofi -> nästa gång då jävlar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0