gamelgarn - 12 dec 2005

Trevligare än trevligast.
Josse Jenny Linn Louise
Helt jäkla underbart härligt att va ute i skogen och bara ta de lugnt.
Gå på stranden, kassta flaskpost och bara umgås.
Okej pimpla vin, sjunga IDOL och dansa till Balladali och Dirty är heelt okej de me ;)

*ett minne för livet*


<3 . träffade min babe igår. myselipys . <3

Du sa att du skulle finnas till hands, men det va lögn!
Duu. snääälla. varför varför varför? Kan du inte prata med mig länge eller?
Seriöst jag är trött på att gå runt och tro en massa..
Sofi, fattar du inte att jag finns här för dig?
Vill att du ska ha det bra min lilla sötnos.
Jag skulle kunna döda för din skulld!
Love You Honey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0