sol - 21 mars 2006

Solen är här igen. Vilken lycka. Det är väldigt skönt att stå i solen och värma sig bland all snö.

Idag stod jag och funderade för mig själv. Det var riktigt skönt. Trotts att det bara var några minuter. Men man hinner så mycket i tankeväg på några minuter.

I helgen hjäpte Timmy och jag Mats och Lina att flytta lite grejjer. (Händiga killar det där). Sen åt vi en massa onyttigt på fredagkvällen och såg alla 4 Alien filmerna. (Jag sov en hel del) Sen när det va slut ca 04.00 på natten så gick vi och sov, och vi sov riktigt länge. Sen flyttade vi lite till, åt pizza,sen en liten fest på kvällen. Helt klart en trevlig helg.

Mm jag bara drömmer mig bort just nu. Ska bli så skönt. Längtar så mycket. Snart ha en lägenhet där man kan känna att man verkligen bor. Yes.

Fick just ett sms av Malin B och hon gav en glad nyhet. Det ska ringa någon från Gotska GK och fråga lite frågor. Och kanske får jag ett jobb :)Yes.

Sen igår var jag och Sofi hemma hos Mirre. Först var vi på Intensiv/Friskis sen hem och åt as go bakad potatis. Säger bara VITLÖK:P

Sitter nu och väntar på syster. Vi ska på friskis. Och idag har jag haft en plågsam idrottslektion med en massa kondition och träningsvärken bara växer :O

Nästan så man är stollt över sig själv. (Eller nej inte med tanka på allt jag smockat i mig den senaste veckan).

I helgen ska jag parta. Säger bara Cowboy ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0