Back In Norway .

Två veckor på ön va nästan lite snålt alltså. Sprang runt o yrade o träffade så många ja han med :)

Mkt hände under denna lilla tid kan jag ju säga..
Mkt mat, släkt och vänner..
Partade tre ggr me tror ja de va.
Första fredagen va jag, Madde Carro o hennes mamma på en krogrunda som skulle bestå av en drink på Bistro..
Slöt me att ja o Madde spenderade aldeles för mkt pengar o gick till Munken oxå, men så jävla kul hade vi..

Sen va de party på juldagen hemma hos oss. Skoj som tusan o vidare munken..
På annandagen va ja inte pigg, men vi spela Wii hos familjen Pettlind :P Sen åkte ja bort till Oscar och sen ner på Munken..

Träffade C ute, du va lite skum, men de va sjukt skoj att se dig iaf :)

Träffade massa andra stjärnor oxå.. Så ja är nöjd me mina krogbesök för en gångskull..

Sen har en annan kändis hittat hit till bloggen oxå, o de va trevligt att höra av dig..
Jag förstår att de inte kan va kul just nu.. Men som sagt, de va ett tag sen man hördes av (så känner nog många).
Visst man ska förlåta och gå vidare.. Jag har iaf sagt förlåt för va jag känner mig skyldig att förlåta för!
Men ett klokt samtal öga mot öga me dig, de hade vart de absolut skönaste just nu.. Men de får vänta :)
Blev glad idag. Kändes förbannt skönt.. Orka springa runt på tå, nää de blev en jävla onaturlig vändning i vårt liv..
Så ska de juh inte behöva va som vi sa idag (och redan då)... Har haft på känn att de varit av just den anledningen du sa idag som legat bakom mkt. O de förvånar mig lite att du skulle gå på de? O att du kunde sabba upp en massat annat genom att gå på de? För ja förstår att de känns skit nu..? Men me de gyllene bokstäverna FÖRLÅT kommer du nog en jävla bra bit på vägen, vet många som vill höra de iaf! :) Litet tips bara!  O me de här får du inte tolka någe agg, för de menar ja i vart fall inte!! Absolut inte!

Sitter me min nya superfina dator i knäet :)

Fan va ja alltid och alltid kommer älska Metallica, kan inte sluta lyssna..


Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Fick iaf se dig en kväll och höra dina högaste i toner i ett underbart skrik xD



Myskväll! KOM HEM SNART IGEN! :D

2009-12-30 @ 11:32:18
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0