Gossip Girl .

För första gången på sjukt länge känner jag mig trött..
Har inte gott i lagt mig igår utan ska va vaken tills i kväll tänkte jag så ja får en normalare dygns rytm igen!
Och självklart blir ja nu trött klockan 08.00 på morgonen.. Suck*

Sitter och plöjer igenom säsong 1 av Gossip Girl. Och Nathaniel (Nate) blir bara snyggare och snyggare.. Hmm
Mkt man missat när man såg de på tv, nu försöker ja se de program för program för att hänga me..

Linn hittade en bra gratis sida där man till och med hittar så gamla avsnitt.. Men en sak som stör mig är att i vissa avsnitt hoppar skiten om igen från början, och tekniska jag fattar inte varför..

www.tvshack.net

Så om någon kan förklara för mig vaför de hoppar av, trotts att de laddat hela vägen och att de inte verkar vara någon tidsbägränsning man får vara inne o kolla, så förklara gärna de för mig! :)

Kom på att jag ville dela en liten lista mer er, nu när den utökat till fyra :










Dessa killar har någe speciellt, glimten i ögat kanske..
Något är de jag fastnar för iaf.
Jaja den sista bilden gör den juh lite bättre av vissa anledningar.
Tror inte de är hans kropp men iaf, fin kropp..

Men något med dessa 4 ansikten dras jag till. Jäkligt märkligt för ja vet inte vad.

Nu ska ja se lite mer Gossip!


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0