Gott Nytt (texten finns där osynlig tydligen) .

2010 närmar sig med stormsteg..

Gott Nytt År Mina Vänner

Jag och Linn ska jobba och har gjort ett tappert försök att bli snygga:)



Lyssnar på "Cause I had the time of my life" och tänker på en vän, så tack C för att du fanns där 2009, en viktig vän i mitt liv, du får mig glad. Typ alltid :P Hoppas bara du finns kvar 2010 :)

Och sen har de snackats endel me T de sista dagarna, hoppas den gamla du är tillbaka för alltid nu!! De gör ja verkligen!!


Har lyckats få min text osynlig, o fattar inte hur ja får tillbaka de



En god fortsättnig till er alla!


XOXO




Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Jag markerade texten och läsa, pilutta ;D

Borde finnas någon färgglad liten ikon för textfärg där du skriver dina inlägg. Kanske med ett "T" eller något över för "Text", men jag vet inte. Är inte så haj på blogg.se ;)



Lav jo!!

2010-01-01 @ 03:27:25
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0