Ny färg .

Japp ny hårfärg igen nu då. Har stått o pillat me de sen ja gick upp typ. Och alla vet att vi inte går upp kl 08.00 på morgonen dirket, så jätte länge kan ja inte påstå att de tog:) Får se hur de blir nu när de torkat :)

Linn gjorde den utsökta kycklingsalladen vi äter varannan dag, o precis när vi satt oss o käka (i myskläder) kommer Linn på att hon visst börjar jobba om 25 minuter, hon kastar sig upp, byter kläder, sminkar sig o kastar sig iväg me maten i munnen :) Har nu gjort en liten bag me käk till henne som ja ska ta me mig ner till jobbet till sju!

Idag är de kulturkrock i baran på Cardinal. Jag o Linn (två svenskar), Ania (Polska) och Espen (Oslobo)

Vi får se hur de går :)

Ska bli skoj att öppna alla Traderapaket när ja kommer hem :)

Har nu kommit på min kompletta önskelista oxå:
♦ Bidrag till mina nya bärbara dator
♦ Pressentkort på Apoteket
♦ Pressentkort på Odd Magnusson Guld till min nya ring som typ kostar multum. :)
♦ Sköna riktigt bra gympaskor (svarta snygga)
♦ Bouta stor rullväska på fyra hjul
Spettströja Gina (Redan fått av Linn) Wiiie


Snart home sweet home


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0