min fina blogg .

Igår gick ja upp och fixade mig, sen åkte ja och handla lite käk på min butik, sen till apoteket och hämtade ut mina piller.
Sen ut till Linda vi åt mat och kolla bilder och snacka en massa, har saknat henne!!

Vid typ halv sex kanske åkte ja till Zarah och Andy. Vi snacka och beställde sen pizza.. Mumms, feg som jag är så tog ja min vanliga banana :) Andy lagade min dator, tusen tack. han skrämde mig dok o sa att han lödde fast min PS sladd på min PC, fan va sannolikt delät, o fan va rädd ja vart!

Mkt tevligt, saknade snacket me Zarah, som förövrigt har saknat mig så mkt att hon gått o bytt namn. Lagt till halva mitt i sitt :)
Zarah- Lou
Mm härligt me vänner som gillar en så mkt ;)

Zarah är snäll och hjälpte mig snygga till min blogg oxå :)

Igår började ja förbereda mina lekar tills helgen lite mer. :) Idag gjorde ja klart dom, eller ja ska ännu köpa bomull..

Jag och Alex har vart hemma själva idag och vi har bakat cholkadbollar :)

Nu är vi hos Bella, ska snart till Fårö :D


   ♥
Dela kärlek 

Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

HAHAHA, all kärlek till LOUise, klart man vill ta efter ett bra exempel, lixom. xP

Ha det kanon i helgen så får vi fixa mer på din blogg vid ett senare tillfälle. ;)

2009-03-06 @ 12:59:25
URL: http://zarlei.com/
Postat av: Zarah-Lou

Halsbandet är svårt att få tag på (har funnits på EN smyckessite som jag hittade, men tog slut precis efter idolavsnittet), just för att det synts på Idol-Alice, Laila och nu i Let's Dance, och det ligger på en 3000 kronor i pris.. =ó(

2009-03-06 @ 14:02:23
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0