ggn - 4 nov 2007

Då va ggn-helgen slut. O fy fan va kul den ha varit.

Fredag:
Förfest här hemma. Massa roligt folk kom vi ät en special äppelpaj som ja gjort :)
Satt uppe vi hyresvärdarnas soffa och hade lite kalas, sedan ner till TaKiDa ;) Ja får en knuff som får mig att knuffa Sofi så hon ramlar, sedan sitter ja typ på hennes mage me benen i lugten ett tag o försöker dra mig upp i vad som helst, tillslut hjälper någon snäll mig upp o ja tar Sofi under armanrna o släpar en vifftande Sofi ut. De va läskigt att Sofi typ fick panik. Men allt blev bra o vi tog en nypa luft sen gick vi upp på "balkongen" inne o såg på Takida. Så grymt bra! Bara synd att folk inte kan stå still, utan Takida gänget måste avbryta mitt i låtarna ett antal gånger o be folk sluta sloss o knuffas.. Moget av folk alltså..

Sen gick jag hem för ja va så varm o hade kramp i fossingarna.

Lördag:
De va planerat att vi skulle ut lite halft, men alla va typ döda på lördagen. Jag hade en sjuk nackspärr o minns inte varför förens Mirre o Sofi kommer hit för att hämta sina grejer.De visar en film som de spelat in sen igår, och ojjjj va ja headbanga. De farklarade en hel del. Då beslutar vi efter tre velande timmar att vi ska festa. Vi fixar oss o Linn H kommer hit, sen Linn J så vi sitter o förfestar lite, eller dricker upp allt som finns kvar rättare sagt. Robin H kommer hit o kör ner oss(jätte schysst). Vi betalar 150 fucking spänn för att gå in på HP och se urkassa Petter, då skulle ja alltså betalat 1000 kr för att se Takida dan innan. Men de gjorde inget för kvällen va skita rolig iaf. De va länge sen man stanna på HP till stängning, minns inte ens sist ja gjorde de :)

Tack allesammans för en hel lyckad helg.

Ps.Jag va inte ute på Tofta skjutfält i år heller, de blir väl kanske nästa! ds.

Basta i Boge ikväll, ja de är frågan! Men de blir de nog :)

Bilder på Galleri!
Men ja vet inte om ja vågar visa min dans
som inte ens jag mindes dagen efter. Njaa vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0