göteborg - 25 sep 2006

Hemkommen efter en helg i Gbg. Och självklart har man blivit förkyld igen, jag som inte ens var av md förkylningen jag hade fått innan.

Va på ett sju timmar långt seminarium, men de va väldigt intressant men med bara tre timmar sömn på fredag natten så var man lite trött.

Efter de så åkte vi till Liseberg o det va skoj. Kommer inte åka Balder på ett bra tag igen iaf. Fy fan va läskigt det va. 70 grader lutning. Pallade det knappt.

Men Kanonen gick hur bra som helst. Åkte den två gånger. Den åker man fort som fan och upp och ner, men den va grymt kul för den varde bara i tolv sekunder.

Sen märker man då att man blivit äldre. Förut kunde jag åka va som helst, jag har redan åkte Frittfall på Grönan, de va läskigt, den va högre men Höjdskräcken på Lissan va fan värre på grund ut av att man blitt äldre. Ångrade mig så in i helvete när vi va i toppen. Å fan va det kiklade i magen. Skrek som tusan!

Sen på söndagen var vi på bokmässan och lite shopping. När jag är på Cubus ringer telefonen och dom säger att någon har gjort inbrott i mini-bussen. Vi små-springer typ tillbaka. Och en jävla massa kläder ligger överallt i bilen och massa väskor + data saknas. Alla blev av med en massa saker utom jag. Min väska låg underst och av någon anledning han dom väl inte med och gå igenom den. Men min andra väska var urplockad, men allt var kvar i bilen. Tror jag.

Men vissa väskor har nu en dam hittat i ett parkeringshus, så lite saker får vi väl tillbaka.

Kan folk inte skilja på ditt och mitt eller?

Puckade männikor ska det väl finnas överallt!!?



Va en sväng på ikea och köpte lite grej till lägenheten.. *Smile*:)

Höll på att sakna ihäl mig efter Timmy i helgen, men han löste det bra. Hämtade mig vig båten. Älsk :)

Saknar er mina änglar. Ses imorrn.

Kommentarer
Postat av: m a j a n

Hej där! Vill bara tipsa om att jag tävlar ut en bloggdesign. Vill du vara med? Kika in här:

http://majan.blogg.se/2009/may/designtavling.html



Hoppas att du får en riktigt bra dag!

2009-05-07 @ 12:01:02
URL: http://majan.blogg.se/
Postat av: Anonym

få bort dom provocerande töntarna som inte är sig själva från bloggtoppen! utan att jag tjänar på det, vill jag bara tipsa om en sida som ger dig EN MILJON nya besökare om du följer stegen (det är sant) här är länken, se till att DU blir nästa bloggdrottning istället.. http://www.viraltrafik.se/?trafik

2009-05-07 @ 12:03:20
Postat av: Ämmii

Läs min blogg baby

2009-05-07 @ 12:05:03
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0