kläder - 28 juli 2006

Ja hade man inte tillräkligt så har man nu lite till. Meeen den dääär jeans kavajen har jag juh viljat ha sååå länge. + att jeansen va superbilliga och snygga, så varför inte. Man fick juh lön nyss..

Köpte lite till idag.

Ska inte handla mer graj nu, för jag vill kunna resan för mina pengar nästa sommar som är lite halft planerat + förhoppningsvis i november oxå. Ska bli grymt intressant att se ett så fattigt land. Har nog trots allt förtjänat den där resan med de intresse jag haft inom Rödakorset sen jag var liten. Eller kommer jag bara bli sjukt deprimerad när jag får se allt med egna ögon. -Det får framtiden utvisa.

Träffade Linn & Sofi i onsdags och träffade Jenny igår :D

Slutar om typ 30 minuter.

Hem och prova kläder med syrran tills i morgon ;) Då den andra syrran har kalas :) Och Timmy ska följa med, tusen tack till honom. Så jag slipper känna mig så vilsen bland dom äldre. ;)

Funderar på att bli full..





När kommer min kamera hem igen???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0