lösgodis - 3 jan 2007

Köpte mitt första lösgodis idag, sedan jag kom hem från Afrika. Smarrigt.

Godis är inte hälsosamt, men gu va gott det är. Man köper det godis man gillar, hur kan det då komma sig att det äckligaste ligger kvar på botten?

Förövrigt så var nyår i Bro absolut lyckad. Jag Timmy Zarah Andy Zandrah åt räkbomb sedan revbenspjäll och smilisar! Skulle ha ätit marängswis i år igen, men hoppade det, eftersom gästerna började komma. Det va skoj o jag hade en helflippad kväll. (Vi åt marängswisen dagen efter) ;)

Idag har jag varit och provjobbat, och de va verkligen skitroligt, kunde knappt slita mig därifrån. Lotta sa att jag var riktigt duktig, så jag ska få gå intro tre dagar å sen få börja jobba förhoppningsvis :) Helger och kvällar, precis som jag vill ha det! Nej, det var för skoj för att vara sant, så ja hoppas det är lika roligt bra länge till :)

Nu ska jag bara lära mig alla koder ;)



Madde, jag är sugen på en kycklingbaugett på Siesta och det är ditt fel. :D



<3 Älskar att vara med dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0