skvaller - 8 aug 2007

Lite stollt är ja allt över det här..
Det har varit minst fyra kändisar och handlat på jobbet när ja jobbat..

Först ut: Carola.. Hon laddade sin mobil i ungefär 3 hela minuter i kassen sen tog hon alla varor under armen.. När hon skulle gå ut genom dörren, så fastnar klacken på skon i matten så hon håller på att trilla, sen har hon fullt med grejer i armarna så hon kan inte böja sig ner o dra loss skon, utan de får en kille som kommer efter henne göra.. Saken är oxå den att hon hade yberkortkort klänning.. ;) Hihi*

Näst ut: BB Danne (Han som va blond och kom typ 2:a efter Jessie).. Han kommer in och handlar med nåra vänner och ja mitt smartskafft snubblar typ över hans matkasse som står mitt i gången till kassan, så ja ber om ursäkt, han ber om ursäkt o det blev fan riktigt pinsamt när ja ser att de är han.. Sen sitter ja i kassan och han kommer in en halvtimme senare och handlar myggstifft.. Då kan ja fan bara inte hålla mig och ja säger till han att han skulle vunnit, jag är inte blyg ja nej.. Han leer sitt största leende typ och säger: -tack så mkt.. Ha de så bra! Hej då!
( Cornelia undra om jag gav honom hennes nummer :D ) Hon va juh typ lost i honom..

Nästan sist ut.. "Du blir va du äter"-programledaren och hennes man!
Dom va inne för några dagar sedan och frågade mig var jumboräkorna fanns. Trevliga som vi är i butiken så gick jag med för att visa. Men de fanns tyvärr inte den sorten kvar som de skulle ha! Men ja va så duktig att ja hittade ett alltenativ. Så dom blev nöjda o glada o vi snackade om kräftskivor och lite sånt :)
Det pinsamma var att jag var tvungen att fråga Lisa varifrån jag kände igen dem:P Heh*

Sist ut.. Mickael Nykvist.. Om ja inte såg helt fel vill säga, men han va iaf en kopia i så fall, men de va i början av året. Och han va lite hemlig av sig om man säger så. Mamma blev allt lite avis*

Big Girls Don't Cry...

Laddar musik... Och letar förtvivlat efter bilder sen 5 år tillbaka :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0