utmaning - 23 mars 2007

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex sanningar/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagen ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Slutligen väljer bloggaren fem nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Har satt en gaffel i min syrras hand när jag var riktigt förbannad på henne.

2. Slutade tro på tomten redan vid 4-års ålder, tack vare att min mamma och moster avslöjade allt. Mamma bjöd tomten på vin, tomten lyfte masken. Och till min förvånan så var det moster som gömde sig under masken.

3. Sätt Takida spela och även tagit i hand med hela bandet.

4. Mitt lyckonummer är 23 och det spelar och vinner jag alltid på om jag får chansen.

5. Nummer 5 är mitt nummer på tröjan.

6. Har bland annat varit i Asien Amerika och Afrika.

Jag utmanar denperfektabloggen.blogg.se och lindall.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0