Dålig dygnsrytm .

Ja de kan man fråga sig.. Ja och Linn sitter och ugglar vi våra datorer (data nördar) och så dricker vi te :)

I morrn ska vi upp klockan nio, har typ hänt en dag sen vi flytta hit..
Men i morrn går de lätt att komma upp.. För..

.. vi ska till ♥IKEA♥ :)

Fan va skoj de ska bli..

Vi spenderade lite pengar idag på stan.. Efter vi vart på skattekontoret o bråkat igen:)

Råkade hoppa ner lite saker i min påse, som bara ville ville ville med mig hem.. :D

På kvällen ska vi kasta på oss våra snygga nyinköp klänningar och lite fejkögonfransar ;)

Sen ska vi ner o röjja på ♥byn♥


Idag va vi på apoteket, och eftersom ja har rethosta så hosta ja lite, då fick vi en bunt munskydd..
Haahhaah, dom ska ni oxå ha på oss..
Eller iaf Linn, så hon inte får mer svinis som förra lördagen.. Precis som de låter munskydd..

Kanske ska sova nu då?!?!


Mr. Du♥..
Why!?! Every fucking time?


♥T.E, mitt hjärta, finns för dig. För alltid.. Tack för pratstunden ikväll. Ingen förstår varann om just de som du och jag!


Saknar mitt lilla liv där hemma♥





Hoppade ner i påsen idag :O  Fiin va ?:)




Linn hungri, me nya fina klänningen :)



Inte sååå lätt att äta om man måste gå runt me munskydd hela dagarna i detta land!!



Mumms min favvo mat <3
Vill du ha detta simpla recept får du skicka en kommentar :)


Jag och Linn kommer bli smala.. Gå me munskydd hela dagarna och till frukost åt jag två gulerötter(morötter)
Inte en enda godisbit har ja ätit idag.. REKORD !!



♣ Spader dam




Kommentarer
Postat av: Theres

Tack själv hjärtat! Finns alltid för dig<3 Precis, ingen annan förstår så bra utom du o jag. Puss

2009-11-07 @ 01:23:26
Postat av: Sandra

Ja, klart det blir en förlovning. tack : )

2009-11-07 @ 10:37:29
URL: http://snartmamma.devote.se
Postat av: Ida

Hej igen! Ah, skorna va också snygga. Kan tänka mig att det finns mer o välja på i Norge :) Hoppas ni har det bra där.

2009-11-07 @ 12:08:04
URL: http://idajpettersson.blogspot.com
Postat av: vero moda verran :o)

gud va fin du var i klänningen med volanger, SKITSNYGG, var har du köpt den?

hoppas du har det bra. saknar ditt trevliga plyte i kassan på ica ;o)

kram på di

2009-11-07 @ 19:02:34
Postat av: Zarah-Lou

T.E:s initialer är inte alls bra. Inte alls.

Var tvungen att läsa raden X antal gånger innan jag tillslut såg kommentaren.. PHEW!! Tänkte jag.. ;P

2009-11-11 @ 17:04:32
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0