en helg och ett jobbpass över .

Vaknade typ halv tolv när syrran ringde. Härligt att få prata me dom där hemma, känns som om man är hemma typ:)

I fredags åt vi rotfrukter i ugn då, sen såg vi säkert lite svensk tv på datorn..
På lördagen åkte vi ut till ♥IKEA♥ med Linns moster Åsa, hon är bara för snäll.. :)

På kvällen satt vi och hade lite förfest för oss själva :) Eller våra nya husdjur Jöran och Helge va me så klart ;)
Sen gick vi ner på jobbet och tog en öl.. Sen skulle vi på ett ställe som heter "Cementen" (lite hemkänsla där), men kön va så trög att vi fick göra de bästa av situationen. Vi snacka lite me grabbarna framför. Och vipps va vi på väg till "halv tolv" i stället.. Där va de en vakt som va så syskigt lik en vakt hemma, så ja kunde inte hålla mig och frågade. Och visst va de han, snacka om att världen är ganska liten. O vakten som ja innan tycker är väldigt svidig av sig hemma, till och med han hade blommat ut och smittats av den trevliga stämningen i Norge! :)

Men Cementen går jag inte på igen.. Så sjukt dålig musik, nästan värre än munken hemma.



Satt och skrev me Jennie förut, och jah har aldrig fått ur mig de på ett så bra sätt förut:

Jo jag förstår precis hur de är när bägaren kokar över!! Inte kul alls, för på ett vis älskar man juh människan, annars hade man inte varit där, men på ett vis blir man så tom i huvudet när man aldrig blir stöttad.. Och tillslut kommer man till en gräns när man inte orkar tjata, försöka hålla ihop alla trådarna och defentivt inte orkar visa någon kärlek längre.. Då finns de inte så många vägar att gå, även om de skär i hjärtat att ta den vägen.. Men allt löser sig tillslut här i livet ändå hoppas och tror jag..
Hoppas du mår bra iaf, fast jag vet att man får ont i hjärtat av dessa beslut..

Kan nog inte ha varit klokare på länge :)

Blev fruktansvärt besviken på C i lördags.. Varför beter du dig så? Kan du inte bara va ärlig och säga som de är iställe för att bete dig som en skit!!!!



Öppnade puben själv igår, de va lite läskigt, men gick bra iaf :) Fick 350 kr i dricks, då blev ja glad!!









                                 


                                                                           At Work :)

 
Helge




Puss på dig sambo :)



Jöran vår lilla iller :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Skall bli jätte spännande med en liten Bebis : ) Jag söker på google, så där finner jag min information. kram på dig.

2009-11-10 @ 16:43:39
URL: http://snartmamma.devote.se
Postat av: Zarah-Lou

Vad kul att du uppdaterar med mycket bilder Lisen-fisen! :D

2009-11-11 @ 17:05:24
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0