I Kinamockaskogen ...

... där bodde en familj och mamman laga maten, och pappan rensa sill,
Och lillan satt på pottan och gjorde marmelad, då kom en liten råtta och fråga va de va?
Håll käften på dig råtta de angår inte dig, för de jag har i pottan, de ska ja ge min tjej.

Och tjejen satt på taket och tjejen ramla ner, då blir de begravning på söndag klockan tre.
De hade ingen flagga men de gick bra ändå, de tog en gammal kärring och piska gul o blå!!



Hur sjöng ni den som små??
Jag hade iaf en icke barntillåten :)


Igår jobbade jag på Cardinal (puben), de va sjukt skoj. Trevliga jobbarkompisar som tuusan <3
De va ingen mjukstart kan ja påstå, vi var en för lite, så jag fick ringa Linn så hon kom till undsättning <3
Först va jag på undre plan och öppnade, Espen lärde mig en hel del.. Så de kändes som ja hade mycket under kontroll.. Sen fick ja kasta mig upp och de va kaos.. Alla öl stod på "fel" plats till skillnad mot nere, och de va sjukt me gäster och alla blev mer o mer griniga..

Men de löste sig de me, vi gick och tog en öl efter jobbet, sen gick vi hem..
Kom väl hem klockan 4 och gick och la oss klockan 5.. Jag somnade inte förens halv 8.. Hostade som en utmattad gris.. Så Linn kom o väckte mig klockan 15 idag.. O ja ska börja jobba klockan 19, men mitt huvud håller på att sprängas av allt hostande..

Så det blir att va hemma och ta de lugnt..
Undrar hur mkt snor man har i kroppen och vad snor egentligen är??
Linn och jag använder iaf upp allt vårat papper :/

Fick ett så underbart paket på posten av ♥mamma och pappa♥ igår.. Så underbara.. :)



Kommentarer
Postat av: Linda

Ni verkar ha det as bra. kortet på mig och marcus böjer jag mig lite ner, men han är längre än vad jag är. tyvärr :) Lilla marcus har blivit stor :D

2009-11-05 @ 21:36:14
URL: http://lindall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0