Jobb .

Börjar jobba kl 19 som extra eftersom de är ölprovning ikväll..  :)

Önskar mig fortfarande en bärbar dator. Eller bidrag till den iaf :)
Sen pressentkort på apoteket där ja kan handla mina hudvårdsprodukter..
Sen önskar jag mig pengar till en bauta stor resväska på fyra hjul :)

♥Zarah och Andy är så snälla, som ska hjälpa mig hitta den bästa datorn för mig :)
Guuuld eftersom ja är superkass på sånt själv♥. ;/

Nu har ja duschat o sminkat mig. Ska ha mina nya stövlar på jobbet för första gången idag, hoppas o tror jag (eller mina fötter) pallar de :)

Min data som ja har nu ska ja hoppa sönder när ja kommer hem, för den suger...


Snart eller om typ 29 dagar får jag träffa ♥Madde och syster yngstmellan♥ igen :)
Och då ska vi till Ullared och Gekås :) Wiihooo

Mamma och Linda åkte i morse. Jäkligt avis :)


Måla naglarna





Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Vilka datum ska ni till Ullared?

2009-11-19 @ 11:41:49
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0