Nya skor .

Gick me Linn ner til Byn.. Hon ska jobb till 02.00 i natt.
Köpte de där underbara knähöga ♥stövlarna♥ som ja trånat efter så länge..
Kosta va de kosta vill, men dom va så grymt sköna o fina.. :)

Och nu är dom MINA !!! :)


Vi har lagat taco ikväll, de va smarrigt.. Vi bara åt och åt :)
Köttfärsen här ser ut som riktiga maskar bara, värre än hemma..

Har nu diskat våran disk som höll på att ramla ner från diskbänken. Vi har inget diskställ heller..
Och ja gillar juh inte jätte jätte mkt att diska, men i dom här as snygga stövlarna så gick de fint..

Sover nog me dom som Pippi i natt..

Vill ha lite besök hit.. Skulle va så skoj, man saknar juh sina vänner o sin familj där hemma.
Så VÄLKOMNA till STOKKA♥

Linn o jag storhandlade idag oxå, fan va tungt att gå me alla kassar..

Imorrn tur är de min tur att jobba på puben :) Spännande..

Nu ska ja avnjuta vårt härliga ikke smakrika te vi köpte och en gobit o lite apelsinjucie :)

Hemresan över jul snart bokad :)



Metallica och mina stövlar





Kommentarer
Postat av: sofi

Haha, heter ett place stokka?

Vår heter Stockan.. :D

2009-11-05 @ 15:52:20
URL: http://nagellackvsbarnsnor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0