Utmaning .

Regler:
Gå in i mappen mina bilder. (eventuellt Bilder för de med OS X eller din egen personliga bildmapp)
- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i din mappen.
- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.

 

Bild från middagen på Balen innan min student sommaren 2007

 

Jag utmanar: (Vet inte om alla dessa läser min blogg men de är iaf dom bloggarna ja kollar in då och då)
Sofi Tillander
Linn Jacobsson
Linda Lindkvist
Cornelia Hjertsson
Elin Hedman




Kommentarer
Postat av: elin

sitter ju vid addes dator nu jöh, här har jag inga bilder tror jag. men ska försöka komma ihåg att göra detta när jag smäller ner mitt arsle i soffan med min dator i knät:)

2009-11-05 @ 19:59:55
URL: http://guteelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0