Baby dance with me, dance with me, put your hands on me

Har hänt en massa på sista tiden, men de vill ja inte dela med INGEN...
För jag tror att de typ inte är en enda kotte som läser min blogg iaf:)

Madde är så rolig med sitt. Pip eller pip pip pip:)

Kommer bli tungt att lämna alla er älskade här hemma på öjn..
Men vissa ska bara bli jävligt skönt att slippa se..

Känner igentligen inget speciellt förutom lättnad när ja ser dig. Ja tänker:
- Fan va skönt igentligen, att jag inte insåg tidigare om de va så lite man va värd..


Nää inte ens värd en tanke eller skrift. Vi stryker de. Vänskap varar förevig. Vi va visst aldrig ens vänner jag och Keppsmannen.

Och dom resterande, ja va ska mna säga :P Skratta.. Jo hehheheh*


Norge om en vecka.. Dags att snygga till håret i morrn på HairCut såklart :D

Nu går mina ögon i kors trots en tuppis i Madde o Jörans soffa på två timmar idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0