pirrigt .

Nu är de bara några timmar kvar.

Va på fika hos Lotta me grabbarna i morse, mysigt..
Sen har jag varit hemma och städat hela dagen..

Anna och Conelia kom och käka lite, sen hämta dom mina blommor som dom ska passa medans vi är iväg :)
Mina 10 växter ska va fina när ja kommer hem igen syrran :)

Alex gråter lite då och då för han vill inte att jag ska åka. Känns i hjärtat vill jag säga!! :(

Sa hejdå till sis :(

Sen åkte jag till Madde och vi tog en pomenix..
De va faan inte kul att säga hej då till henne heller :(

Men de här blir bra, de här är va jag har väntat på..

Fick snacka me en fin person i morse oxå, va så länge sen, fattar inte varför de dröjt så mkt för igentligen.
Men de är inte första gången de blivit så..

Linn och jag ska jobba på Lördag :) Framsteg framsteg:)

Ha de fint på öjn gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0