. flyg

Sitter och kollar flybiljetter hem.. Kollar på den 5 juni.. Snälla gud, va snäll och ge mig en billig biljett.. Superbillig helst, så ja me gott samvete kan lägga ännu lite mer pengar till min kamera som jag vill ha.

Önskar mig ju egentligen den i födelsedags pressent, eller jag gör änmnu de, ja önskar mig ett bidrag till min kamera. :)

Utförligare önskelista kommer för er som är intresserade.. För själv tycker ja ju de är svin smidigt när vännerna skriver i sin blogg eller ger mig en önskelista på annat vis, för då är de sååå mkt lättare att hitta någe som gör den andra personen glad. Då vet man ju att de är en passande pressent, eller så får man gå runt önskelistan lite och komma på någe annat smart som matchar..

Men de kanske bara är jag som tycker de??

Nu ska ja se filmen som Zarah bloggade om Precious den verkade asbra!

Puss på er
  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0