. promenix

Jag och Linn har varit så duktiga. Pormenerat runt lilla stokka vattnet!! Sköönt att bara gå i en tunn tjocktröja..
Väldigt soligt.

Sen gick vi och handlade fem kassar me käk, aj va de värker i fingrarna att bära skiten hem..
Ska köpa mig en pensionär-rull-väska.. Eller sån där shopping vagn eller va de heter.. SÅÅÅÅ mkt mer bekvämt..
Så nästa IKEA tur, då vet ni va ja köper iaf :)

Kan bli så att de blir snart, för mina skor ja köpte i Stockholm är felgjorde märkte ja nyss, INTE kul.. Skorna va slutsålda, men ja ska ringa på måndag igen om de kommit in fler.. *Hoppas de* För då måste ja ut o byta och IKEA ligger typ där.. Sweet
 

För dom sandalerna är ju så fina. Har redan bytt dom en gång (Därför ja inte såg felet). Köpte vita för de bruna va slut, men sen kom ja in i nästa butik  och där fanns ett par i min storlek kvar (kan va för att dom va fel på!!!!)

Naj slutnördad..
Laga mat va de ja!!!








Kyss och goodbye äppelpay
                         ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0