The fourth kind .

Tack Zarah. En bra och sevärd film som jag kollat på i min ensamhet ikväll..
Även om du efterforskat och den inte skulle va verklighetsbaserad, så fick den mig att tänka efter..

När jag sätt klart den kom jag på att jag va tvungen att gå och duscha (Kan inte gå och lägga mig i renbäddad säng utan att va nyduschad, de går inte)!!

Ja låste inte dörren in till lägenheten för jag visste inte om Linn hade nycklar..

När ja väl står i duschen, eller är påväg ur så skrämmer ja upp mig själv sooom faaan. Som jag är expert på..

Kände mig iaktagen heeela tiden, och ja vänta bara på att något skulle hoppa in genom dörrn..

Huuu... Den va inte särskilt läskig, men man började tänka som sagt :)

Nu ska ja göra ett tappert försök att sova.. Gooood Luck... Thanks..

Ps. Längsta och första meningen som rubrik ever.. ds.
Kanske ska börja formulera mina rubriker lite bättre? Fast de har ju blivit lite av min grej att bara ha ett ord! Eller va säger ni?

Djurgården tappade idag o ja ble lack.. Dom hade ju en ledning på 3-0, sen vänder HV de till 4-4.. Sudden och sen gör HV mål.. Faan..

Men nu blir de två raka vinster och där med GULD för järnkaminerna..

God Natt Mina Kära Läsare
        ♥






        And sorry syrran, I´m in löööve..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0