bäbis .

Ja vem är ni alla anonyma? :) Inte så lätt att svara på frågor om man inte har någonstans att svara förutom här då :)

Men som sagt, de är barnmorska eller barnsjuksköterska jag vill bli.
Just nu lockar de mest att vara barnmorska där precis efter bebisen kommit till världen. Då man ska följa den på alla kontroller, och se att den mår bra!! :)

Mysigt att göra hembesök och se hur familjer har det med sin nya familjemedlem/medlemmar ♥


Bäbisar är de bästa jag vet
.

ÄLSKAR MIN ALEX SOM SNART FYLLER 6 ÅR !!

Herreguud vart tog som åren vägen?? :)

 

 

Varit på julebord hos Jeanneth ikväll, driit kul :)

Jätte god mat och ett roligt spel som hette Dixiert?? Har redan glömt vad de hette, men lagom lätt och kul :)

Och ett spel som va som viskleken fast man skulle måla, man skrattade så man höll på att kissa på sig :)

Hon är för underbar!!!



Sen fick vi en feting elräkning på 2000:-jävla NOK idag :'( Tack för den julklappen!!

Linn gjorde de så bra för hon gav sin gåva till mig idag, och jag öppnade den :)
PRECIS vad jag önskat mig. + måttglas i rostfritt stål :D ♥

Mineminemine :)


Kommentarer
Postat av: elin

Du är ju för go, ja jag ska hitta mer bebis bilder på Holly, dom finns på skiva någonstans.

Hon ska skatta sig lyckligt lottad, hon liknar sin vackra far:)

2010-12-17 @ 22:49:30
URL: http://thestyleismine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0