hakunamatata .

Idag gick jag upp lite innan 13.
Va lite seg efter att Linn sprungit runt som en yr höna kl 12 (hon hade försovit sig så dom ringa från jobbet för hon skulle ju öppna)

Så hade liksom inte sovit klart min skönhetsömn. :)


Iaf, fick ryck och lagade julskinka, julgodis och gjorde en massa julpyssel..

De va mysigt, älskar att pyssla och ha mig, gör de allt för sällan bara!! Har tappat lugnet i mig själv för att bara kunna sitta där..


Sen gick jag till jobbet, och till en början va de sten lugnt. Men sen blev de livat.. Inte av värsta sort, men vi hade och göra..

Sen tog det evigheters evighet att stänga. Fråga mig inte varför!!!!


I morrn är de supersöndag (tag två betala för en drink) Niice.
May kommer hit, och kanske lite fler folk från jobbet.  Sen blir de Cardinal och sedan vidare Nålöyet i vanlig ordning :D

Hade sagt till mig själv att jag inte skulle dricka så mycket som en enda öl fram till jul. Haha* De va ett kul skämt Louise.. Men en sak i taget.. Kan inte ha tusen löften på mig själv, då kommer jag bara bryta dem...


Får fruktansvärt ont i magen dagen efter jag druckit, och får skylla mig själv... I know... Men de är fruktansvärt irriterande..


God söndag gott folk


Mina pysselsaker :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0