lova .

De finns många saker jag behöver ändra med mig själv..

Men att hålla vad jag lovat mig själv BORDE inte vara så svårt??????
Ska inte se tillbaka på vissa saker, de har jag sagt till mig själv en miljard gånger...
Men de slutar ju alltid tvärt om...

Men hur lätt är de att sluta tänka på en person som är i ens drömmar?? Jag kan ju fan inte styra över dem???
I natt drömde jag något som booorde fått mig att "vakna upp" i mina tankar, som om de va en liten varning.. Men ack så svårt de är!!!

Andra alternativet är att inte bli känslomässigt involverad.. MEN HUR LÄTT ÄR DET???


Naj fan så irriterad jag är...


Så till annat småkraffs.. Jag säger till mig själv innan jag går och lägger mig:
- I morgon, ingen dator. Utan frukost och sen på med musik och gör nödvändiga ting i hemmet..
Och hur gick de då?? Sitter här med en skrikande mage.. Skiiit..

:)

Kommentarer
Postat av: M

Finns alltid dagar då tankar och drömmar far iväg till personer som inte borde tänkas på..



Och du, ÄT MAT :P

2010-12-08 @ 19:49:31
Postat av: Louise

Nyfiken på vem "M" är?? :)

Tack i alla fall för stöd och tanke :)



Jag äter, men alldeles för sent :) Borde ära frukost FÖRST, MEN de kan ju hända någe kul på nätet ju ;)

2010-12-09 @ 04:10:53
URL: http://busingye.blogg.se/
Postat av: M

Fortsätt kämpa, du är värd allt gott i livet =)



och du, M som i Matilda ;)

2010-12-11 @ 23:06:00
Postat av: Louise

Åhh tack desamma gumman :)

2010-12-12 @ 15:59:08
URL: http://busingye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0