Olala .

Gerard Butler.. Jag dör vad man smälter när man ser honom på vita duken..

Skulle hitta en bra bild, men tycker då inte alls att han är lika snygg som i filmerna..
Kom då fram till att de är hans charm som gör hela honom till en vandrande pudding.. ;)

Och en av de snyggaste och bästa kvinnliga måste ju bara vara Aniston.. De har jag tyckt jäkligt länge.


Fan vilka snygga charmiga ungar dom skulle få..

 

Alla filmer jag sätt med Butler har jag gillat...

 

Vackra Aniston

 

Någon av er som har en favvo film med Gerard Butler som jag kanske inte sätt?? :)






Kommentarer
Postat av: Henrik

Beror på vilka du sett.. Här kanske du kan hitta något du inte sett =) http://www.imdb.com/name/nm0124930/

2010-12-10 @ 23:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0