Snälla ni .

NU MÅSTE NI HJÄLPA MIG!! Om cirkus en dag ska jag köpa mig en ny telefon.

Jag vill ha en Ericsson. Så är de bara..

MEN VILKEN AV DESSA TVÅ???






Jag vill ju ha en bra kamera, men samtidigt en telefon som inte liknar min gamla allt för mkt. (som w995 kanske gör) Av någon konstig anledning, för jag älskar ju den.. Men ändå, man vill ha nytt, ja ni hajjar..

Är rädd att jag ska slänga X10 mini i väggen eftersom jag inte ens har tålamod att få igång en spishäll. Ni fattar mitt problem va??
Är de krångligt med touch?

Såå HJÄÄÄÄLP!!

 


Kommentarer
Postat av: Louise

Ser ju nu att w995:an passar väldigt bra i svart till min bloggbakgrund iaf :P hahaha

2010-12-18 @ 03:47:59
URL: http://busingye.blogg.se/
Postat av: Robin Erikson

X10 mini är nog det som gäller av dom =)

2010-12-18 @ 04:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0