bara för sakens skull .





Hade lite tråkigt en dag, då tycker ja om att sysselsätta mig med bild programet Picasa (de enda ja har på min dator) fixa och dona lite me alla möjliga bilder..

Så småning om ska jag ta tag i en liten del av min dröm, och gå en photoshop kurs och lära mig allt :)
Zarah är självlärd och apduktig, så hon kanske har lust att lära mig grunderna. Ja har ju helt glömt av allt me photoshop sen jag gick ut Media på gymnasiet.. Tråkigt men sant..


Sen älskar jag och ta kort och drömmer om min systemkamera en vacker dag när ja blir rik :)



En dag i Vall me busungarna. Alex och Alexander   ♥


Go Morgon och Go Natt 
               ♣

 

 


Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Jag kan lära dig allt jag kan! ;D



Däremot är jag som sagt självlärd, och gör säkert saker mer omständigt än vad det egentligen behöver vara. :P



Rekomenderar även; http://www.moderskeppet.se/

2010-01-16 @ 17:09:13
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0