de va på tiden .

Sjätte eller sjunde gången gilt. Minns inte riktigt..

Men idag satt jag och Linn ner våra rumpor i lyxsalen och såg "Luftslottet som sprängdes"
Dessa storlar eller jag menar fotöljer som lyxsalen har va bland de bästa jha skådat och även min rumpa.. Me lutande ryggstöds finess och allt :)

Filmen va gripande, sjukt spännade och så jäfla rätt :)
Har ni inte sätt de filmerna så har ni missat en succé av svenskfilm :D

Linn va till och med rädd, om de säger er någe, men de kansek de inte gör, för hon är lite harig av sig:)
Men till och med jag hoppa bakåt ett par gånger...

Värt 150 NOK för denna underbara sal, men dock inte att rekomendera för personer som går till biosalongerna för att hångla, för de va fritt me space mellan alla fotöljer :)

Lisbeth Salander är den grymmaste karaktär på länge :)

Va tycker ni som sätt den? Ettan och trean va bäst enligt mig!

Go Lisbeth go !!

                           ♣

Kommentarer
Postat av: Emelie

Snygg blogg du har Louise! Det är bra med mig, är strandad på ön för tillfället bara, lite längre än jag hade tänkt... men snart ska jag iväg på nya äventyr igen! Men kul att man hittat din blogg så kan man följa ditt efter-ICA liv haha...Kram emelie

2010-01-14 @ 17:18:02
URL: http://emelielowenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0