inte idag, men i morrn .

Ja nu har ja så lite att skriva så ja skriver vad ja ska göra i morrn och ser om ja kommer på någe mer att skriva..

Vi ska möta Sinje klockan 12 och gå ner på stan.. va ska vi göra på stan då.
◊ Jo vi ska gå på rea och göra av med pengar vi inte har :)   Vi har ingen plats i väskorna när vi ska hem heller!!
◊ Gå till banken så Linn slipper ha sina pengar på mitt konto.. :( Hehe
◊ Sen ska vi se Luftslottet som sprängdes. Är den bra, lika bra som ettan och tvåan? I hope..


Ja just de, idag jobbade jag trots att ja fick någe släng av magsjuka igår.. Zarah-Lou me tydligen. Men som hon sa. Tur de gick över....

Jag jobbade bara 4,5 h eftersom de passet inte är längre.. Men Henning kom och roade mig, eftersom de va ynka 5 gäster på hela tiden ja va där.. Vi spelade ett spel. En norsk variant av Fia med knuff.. Fast de hette någe annat såklart och spelreglerna va lite simplare, hallå de är norrmän vi snackar om.. Ändå lyckades han vinna :/

Jaja, ja tar igen de en annan dag! :)

Nu ska jag se "Whats eating Gilbert Grape" med Leo D och Jommpan Depp.. Me like... I hope.. Kommer ju ihåg så himla lite av den..

 

My love!


Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Ja, fy fan om man hade legat däckad längre! PAH!!

2010-01-04 @ 00:19:57
URL: http://zarlei.com/
Postat av: theres

de är alltid gött att spendera pengar;)

btw jag har börjat updatera min blogg igen;)

pussis

2010-01-04 @ 19:17:51
URL: http://theerees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0