. L Å

Hörru... Ja tolererar de inte... De kan du bara glömma... Tänker inte vara någon jävla Molgan... Tro de eller ej.. Men trodde du fattade bättre... Tydligen inte.... En låtsas vän.. No thanks..

Ha de så koseligt... I give up that try... Är du ens värd att förklara dig?? Ganska trött på massa lama förklaringar nu... Pallar de inte...


Som sagt.. Så JÄÄÄVLA glad att ja har mina VÄNNER!!
Ni vet vilka ni är.. De är ni som bryr er och som jag bryr mig om..


Ja, 2010 kanske fick en annan start än va man tänkt sig ändå????

Suck suck suck.. Grow Up..



Nu ska ja ge Espen sin julklapp ;) Hahaha Linn o jag är så bra!!
 To Work
                 ♣

Dags att slänga iväg ett mess till M? Ska ja? Jooo:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0