. resa hem

Slöt jobba för någon timme sedan.. De har vart mycket att göra idag trots att de är Söndag. Man jobbar själv då, så ja gick ner till jobbet och bytte av Linn klockan sju.. Idag fick ja slänga ut ett psykfall, ja va jävla skakis kan jag säga.. Men stammisen Biblo-Lars sa att jag var en väldigt modig person.. Haha innerst inne skakade jag som ett asplöv och trodde gubb-fan skulle slå resväskan i huvudet på mig.. Men tillslut lyckades jag få ut den trögfattade jäveln!! Åh va mkt "rart"(konstigt) folk de kommer in i bland.. Man blir lite skakis alltså.. Men än så länge har de gott bra och ja känner mig så nöjd och stolt efter ja lyckats me de som för mig känns sjukt obehagligt..

Sen va de endel snygga grabbar inne under kvällen, så jag klarade mig fint :) Höhöhö


Idag innan ja gick till jobbet så bokade jag min lilla minisemester hem till Gotland :D
Åker den 25 mars från Stavanger och kommer till Gotland den 26 mars på natten me båten... Lång resetid, men så värt de när man väl är framme..

De är ju den årliga släkträffen på Fårö, ska bli mys.. 2-4 april..
Jäkligt skönt kommer de nog bli i år..
SLIPPA TÄNKA PÅ ATT MAN ÄR FRUKTANSVÄRT BESVIKEN PÅ DEN MAN DÅ, PÅ DEN TIDEN RÄKNADE IN I SIN FAMILJ ALLRA MEST INTE VAR DÄR!

Så de är en skön känsa mina vänner, hur fucked up de än låter, men ja talar bara sanning och känslor som kommer upp!

Sen stannar jag till den 6 april och tar båten på morgonen till Stockholm och hoppas jag då kan få träffa Sofi och Miranda.. Och väldigt gärna Susanne Ubbe och Martin med!!! De va så länge sen..

Nu ska jag sussa(om ja kan somna)! I morrn jobbar ja ju igen :) Då resterande i mitt hushåll ska på ölkurs! :P
(alltså Linn om ni inte fick med er de)


Bilder på mina skor kommer en dag T, ska bara orka koppla i mobben i datorn :)

Go Natt Kära Ni!





Brita säger hej och godnatt   ♥


Kommentarer
Postat av: theres

tack för att du oxå skriver/säger SLÖT! haha J tjatar på mig, slutade heter de!!:) haha

Åh va skönt me en liten tripp till öjn!:) hade oxå velat de:) saknar dig hjärtat<3

2010-01-25 @ 19:28:55
Postat av: Zarah-Lou

Vi måste planera in en Thailandsemester i framtiden (om än långt dit), du och jag Louise.. 3-4 veckor så man hinner se alla öar kring Krabi och sedan luffa sig nedåt nedåt. ;)

2010-01-25 @ 23:01:19
URL: http://zarlei.com/
Postat av: Zarah-Lou

Du har en award i min blogg ;)

2010-01-26 @ 21:04:47
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0