today .

Vet inte va som händer.. och fötter...
Igår va de en ganska piss-dag i min hjärna..

De va de ännu när ja vaknade i morse, ja vet inte va de är...?
Och de irriterar mig som fan.. Gå runt och va depp och inte veta varför!!

Huu...


Linn, ta mig till värmen snart :D Så man kan bli bruuuuun :) Och få lite solenergi...


De hände ett mirakel i tisdags, Linn fick me mig på spinning på s.a.t.s :)
De va skönt att röra sig, men ja trodde nog ja skulle dö ett litet tag eftersom mina fötter hade blodstopp..

Ont i rumpan hade ja tills i går, men som sagt, har 4 ggr gratis tester kvar och vill testa någe annat, som kanske kan falla mig i smaken lite mer än spinning.. De va okej, men vill nog stå upp på benen :P

Naj va fan ryck upp dig Louise, de ger en dålig aoura kring dig!!

Ska öppna baren ikväll, så ja ska gå kl 18.00..

Skulle önska att jag fick vara hemma på ön bara för ikväll!? Snälla...!?


Randy sitter upp på "Lillebror" i sommras!
                                           ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0