. ica

Dags att jobba kvällspasset då..
Min hals kärvar lite, men ja överlever.
Ska bli skönt att komma till ett svalare ställe än huset just nu..

Jag LÄNGTAR tills det blir oväder. De är efterlängtat av fler än bönderna vill jag lova..
JAG har ALL rätt i världen att klaga, för jag klagade inte i vintras..


Köpa en frysbox och hoppa i..


I helegn kommer Linda :) :) Ska bli kul. Blir nog ett glas efter jobbet på fredag!

Idag kom Steeveeee, och hoppas man får en skymt av den galningen oxå :)


Igår höll jag alla fingrar och tår, och allt verkade ha gått bra. Tack GUD för det.
Hoppas allt är bra nu!!


Satt och funderade på mitt lilla tänkeställe igår och såg en bit av solnedgången. Mysigt.
Men de roligaste va när de kom en grabb springande me en hund o de kändes som om jag var med i en film:)
Han sprang fram och tillbaka o sen frågade han massa roliga frågor, som tex om ja viste hur man fick en hund att göra sina behov.. Haha, jag svarade att han kanske skulle testa att gå lite längre, än typ 20 meter :)
+ att han sa att han inte hade en aning och jag frågade om han hittat eller snott hunden. :) Jag är bara för rolig ibland :)


Nej dags att dricka en liter vatten och sen bege sig till jobbet!
Maddemys va här och luncha, vi åt ThaiThai, och nu är ja ännu mer törstig :)



=

Sant



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0