m .

I fredags kom Linda L in till mig och vi gick med Lina Samuelsson på Munk. Dansade så att jag trodde jag skulle svettas ihjäl:) Höll ut ett tag sen gick jag hem :)


I lördags kom de efterlängtatade regnet. Jag och Chrissa åkte med Anna (hennes jobbkompis) ner på stan. Kolla lite, men köpte bara två armband för 19.90. KAAAN inte handla mer klääääder.. De är förbjudet...

Anna släppte av oss på ÖB och himmlen hade verkligen öppnat sig. Ja och syrran givk hem (den lilla biten) och var genomblöta. Jag njöt hela vägen. För de va så skönt att de äntligen kom regn..

Väl hemma satt ja på mig bikinin och planterade om mina blommor, dom behövde nya krukor. Så där stod jag i trädgården med buller o brak runt mig o planterade blommor. Sen hade Alex fått en båt till poolen. Så vi testade den oxå :)

Sen tog jag mig en dusch. Vilade ett tag för att senare sminka mig o platta håret. Precis när ja stänger av tången så slocknar hela huset, de kallar ja flyt :)

Satt ute o kollade in blixtarna o regnet som smattrade på altanen, och höll tummarna för att strömmen skulle komma tillbaka igen så att munken skulle öppna :)

Madde kom springande runt sju och vi fixade oss de sista sen fick vi skjuts av syrran hem till Madde, och vi tog några glas med Jöran Steve Alex o Janne. Sen gick vi vidare till Ludde. Där träffa ja Josse som ja inte sätt på miljoner kändes de som. Väldigt kul att se henne igen. Och så va Nicco oxå där. Man blev lite chockad att detta lilla gäng va där, eftersom ja o Madde hade tänkt oss någe helt annat, så de va en trevlig överaskning :)

Vi gick på munken, och ja tappa bort Madde en sväng. Buggade med lille gubben Samuel ett tag, sen hitta jag Madde och Jonas igen. Då fick Madde för sig att hon skulle hem. Så jag, Jonas och Linda R dansade till stängning. Sen gick jag o Jonas på MC Donalds och vi träffade Patrik och dom gick vidare mot max, och jag hem.

En trevlig helg alltså :)


Skulle nu lägga in lite badbilder, men de går inte när ja sitter med dongeln i källaren....
Skit grej..

Jobbar i morrn oxå sen ledig tor, fre och lör. De ska bli skönt :)
Är grymt  sugen på att åka till Fårö på lördag, men de lär va sjukt me kö dit och sen kanske man är bakis om man ska till Cornelia o Anna på tacco afton på fredag.. Så njaa..


Over and Out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0