Stångaspelen .

I fredags åkte jag Cornelia och Jennie till Malle, Thomas och Milla. Vi gjorde oss i ordning och åkte till Sarah och sen gick vi till festplatsen och där va de ganska dött. Men helt klart värt att gå dit ;)

Sen åkte vi hem och sov.. Ja sov på en bauta luftmadrass, som va lite lite luft i så armar o ben va i luften :)
Vi gick upp tidigt på lördagen och de va steeeeeek hett på stangamalmen. Hände där till typ fem och åkte hem till Lye och tog en välbehövlig dusch, sen grillade vi, mumms mumms..

Sen kom vi iväg ganska sent, och jag och Jennie hoppade av på campingen och hängde lite på Hablingbocampet ett tag, sen gick vi till Vänges camp, för att senare ta oss ner och se Smaklösa.. Jag måste varit bra vig för på någe vis gjorde vi någe dumt för att ta oss in. Mitt ben och mina jeans är bevis på de..

Men vi kom tillslut in och fick lyssna smaklösa. Och de är iaf en av de bästa jag varit på :) Mistake spelade efter, så lite av dom såg vi sen gick vi till campingen igen.

Söndagen va så varm att jag bara ville spy pågrund av de.. Ja drack litervis med vatten, men de va olidligt nästan! Såg matcher och sen blev de väldigt sent och förflyttat så vi lyssna början av fotbollen i bilen, tog ett dopp i Follingbobrottet, sen beställde vi pizza och jag o Cornelia såg slutet på matchen. Sen sov jag här i deras bastulägenhet...

Nu ska jag jobba kvällspasset med min Madde. Och i morrn är vi lediga tillsammans, så om min hals inte är värre så blire stranden :)

The Funeral rullar och jag gillar´t :)

Toppen helg. Men lördagen var klart bäst :)

Nu svettas ja mer floder och ska bege mig till ICA.





Gothem 1

Träffa Johan Puffs Lundin :)

Corna

Pärkkarl Lina

Fanny

Henke o Tobbe

Man blev sliten av värmen

Goo Vänge

Conny tar i för kung och fosterland


Nicco satt o stöttade:)






Imorrn blire sol och bad på min lediga dag!
Hejpa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0