. hmm

Vännskap. Jag är klar med vad de är.. Kärlek-Misstag-Förlåta (de finns vissa saker man inte förlåter).. Men är DU klar me vad de är..? DU har inte ens me saken att göra.. Bete dig, eller sudda ur mig ur ditt liv. Tacksam värre, för VEM behöver en "vänn" som DU?


Nej de ja skrev över har jag bra lust att skrika i fejjan på dej ibland.. Men ja har ingen energi till de..

Ja blir så irriterad när folk säger att man är en dålig människa. Eller säger och säger.. Visar de rätt klart me språket... Sen är människan lika männsklig själv.. GÖR MISSTAG!! Nej fan om de här är någe att ens ödsla sin energi på..

Känslan är iaf att du INTE gjort någe misstag UTAN gör de me vilja.. Är de spelet du vill spela efter så många år, så kan du få spela de själv. Jag vet var jag har mig själv..  Men spela på du, jag lämnar planen..

Har du en bra förklaring, ge mig den.. Annars kan du bara ge mig en hint att vi inte behöver "spela vänner" längre..
Surt efter så många år, men ja kan tackla de..

För jag behöver verkligen ingen som surar och hackar SOM INTE HAR ME SAKEN ATT GÖRA!!
I KNOW.. Jag gjorde bort mig.. Jag sa förlåt.. Då kommer en tredje person in och börjar hacka.. BACK OFF..
Väldigt onödigt iaf!!

Skit samma, livet kommer bara rulla på som vanligt.. De är ja säker på!

True Friends Forever
              ♥


Kommentarer
Postat av: Linda Falun

Hej min fina vän!!! Låter som om du ska strycka denna person ur ditt liv. Finns ju många som älskar di så ingen idé att slösa tid o energi på dumma personer. Puss & Kram på di!!! <3<3<3

2010-06-01 @ 21:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0